Mer renovering

Jag sitter och spånar lite på alla detaljer i planeringen inför köksrenoveringen. Tanken är ju att jag och J ska ha en date på Ikea någon dag för att rita upp allt med deras köksplanerare, men vi har haft lite svårt att synka ihop oss. J har ju varit sjuk och så har vi jobbat olika tider.

Sen är det annat som ska klaffa också. Jag vill dit när det är så lite folk som möjligt. Helst en vardagsförmiddag precis före löning, men vem vet när den chansen kommer :P. Jag vet inte riktigt hur J jobbar imorgon, men om han slutar tidigt blir det nog faktiskt Ikea imorgon. Det ska bli så skönt att få ett nytt kök, och framför allt diskmaskin.

Samtidigt gruvar jag mig lite inför att dra igång ett nytt renoveringsprojekt nu när vi äntligen är klara med stambytet. Men jag tror faktiskt det blir en stor skillnad. Nu är det ju faktiskt pappa och Micke som kommer och hjälper oss och inte några främlingar.

NU KOM BÄSTA HEM! :))))

Kommentarer
Postat av: Samira

Du har dubbelkollat så att IKEAs rea är slut =)? Tänk på att det är otroligt många som är lediga denna vecka med. Vet hur jobbigt du tycker det är med folk...å Ikea är ju endå Ikea (fast det brukar kanske vara mindre folk i barkarby) =) KRAM

2011-01-04 @ 21:44:27
URL: http://samiris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0