Tvättmaskinen har anlänt

Vi har inte lyckats koppla in den dock. Slangen som man kopplar in till kranen passar inte, så vi måste köpa till en annan del. Ingen big deal, om vi uppfattat det rätt.

Och killarna från hemma var snälla och bar upp den och ställde den på plats i området, jag behövde inte ens fråga. När Jörgen kom hem från jobbet frågade han om allt hade gått bra och om dom hjälpte mig bära upp den. Jag skojade och sa att dom hjälpte mig, men att jag blev tvungen att utföra en viss tjänst i gengäld. J tyckte inte det var något kul skämt :P.

Den passar alldeles perfekt!


Fick två fina korgar av päronen i julklapp. Mamma tittade ut dom till vår hylla ovanför toaletten, det blev jättebra. Jag har ju haft ganska stora problem att få in allt jag behöver i badrumsskåpet, vi hade ju två stycken innan renoveringen. Men korgarna rymmer faktiskt mycket. Den ena är "hårtjofskorgen", där har jag snoddar, hårspännen, kammar och borstar mm. Den andra är "apotekskorgen", den har vitaminer, värktabletter, plåster och sånt. Ärligt talat tar vitaminerna i princip upp hela korgen :P



Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så fint! Är avis på både tvättmaskin o badrum! Jag tyckte skämtet var görskoj btw ;-)

2011-01-13 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0