Bröllop imorgon

Ser så mycket fram emot att gå på min fasters bröllop imorgon. Jag älskar bröllop och inte varit på något sedan jag blev vuxen faktiskt. Förhoppningsvis blir jag inspirerad och börjar planera mitt eget. Jag har sagt att jag vill gifta mig senast när jag och J varit tillsammans i 10 år, och nu har det faktiskt gått 8 :).

Det har varit lite skopanik här. Inte för mig, men för Madde och Jörgen. M är i stan nu och letar febrilt, och J var precis bara hem och vände från jobbet och skulle också in till stan för att leta skor. Jag hade gärna köpt ett par också, men det känns inte kul när jag inte kan ha klackar pga foglossning. Kommer ta mina gladiatorsandaler, det blir enklast så. Som tur är impulsköpte jag en klänning för flera månader sedan, jag måste ha känt på mig att det skulle bli problem att shoppa. Är väldigt glad att jag sluppit tänka på det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0