God morgon

Jag har varit vaken sedan J åkte till jobbet vid 06.30, var så vrålhungrig att jag blev tvungen att gå upp. Energibehovet är verkligen stort nu märker jag, känns som jag äter hela tiden men ändå är hungrig. Dom senaste dagarna har jag varit så sugen på kött, så jag antar att det protein jag behöver extra mycket av. Lite lustigt eftersom jag bara för några dagar sedan satt förklarade vilken avsmak jag fått för kött, och predikade om hur snuskigt det är att Belgian blue säljs som vanligt, Svenskt nötkött. Men nu stoppar jag huvudet i sanden minsann :P.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är väl så det är att vara gravid antar jag :) Längtar tills vi har en liten på G =)

2011-07-27 @ 12:38:18
URL: http://www.myheavenlylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0