Hjälp med presentationen

Jag skulle vilja ha min presentation synlig på startsidan av bloggen, så man inte behöver klicka på mitt namn för att få fram den. Just nu står det visserligen inte just något där. Det beror på att jag irriterade mig på att all den texten blir synlig i "webbläsarmenyn", där alla sidor ligger som man ofta är inne på (ni hör ju vilket ess jag är) :P.

Är det någon som fattar vad jag menar och har något tips? Jag vill försöka få lite ordning och reda här så det blir lätt att se vad bloggen handlar om.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kan fixa det där åt dig, det är lätt som en plätt!

2011-07-18 @ 13:16:23
Postat av: Camilla

Tack världens bästa Madde, du är en klippa. Texten som kom upp är som sagt jättegammal, hade glömt att jag lagt in den. Nu har jag ändrat den, men den vill inte uppdatera sig. Får se om det rättar till sig under dagen :)

2011-07-18 @ 14:20:05
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0