Magen vecka 27

Dom senaste dagarna har det känts som att magen är ett cirkustält under bombhot. Det spänner som satan och jag inbillar mig att blindtarmsärret bara blir bredare och bredare. Blir orolig att "tigern ska rymma", så att säga. Jag har svårt att föreställa mig hur stor magen egentligen kommer bli. Bebis väger bara 1 kg nu, och den genomsnittliga födelsevikten är runt 3500g. Både jag och J var ganska genomsnittliga av oss. Så jag antar att bebis också kommer vara det. Fast man vet aldrig, det kanske bli en 5-kilos klump.

Jag är hur som helst noga med att smörja magen ordentligt och ofta. Känns bra, oavsett om det hjälper mot bristningar så stramar det inte lika mycket då. Vad som än händer med kroppen så är det värt det!

Hej hej bråkstaken..


Fina Madde får också vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0