Magen vecka 28

Får bli en mobilkamera bild den här gången, orkar inte ta någon seriös idag men kände ändå att det var dags för en magbild.

Nyinsmord mage :)



Har haft det lite jobbigt här under eftermiddagen. Satt ute och solade på balkongen och började få regelbundna sammandragningar, som gjorde ont dessutom. Så jag gick in och lade mig en stund. Då lugnade det sig lite så jag kunde ta en dusch (svettig som jag var). Nu har dock sammandragningarna börjat igen så jag har lagt mig tillrätta på soffan med datorn framför. Dom senaste dagarna har det även börjat göra ont på ett speciellt sätt innanför typ blygdbenet? Det ilar jättemycket så fort jag rör mig. Vet inte vad det kan bero på, men känner att jag nog får ta det extra lugnt nu ett tag så jag inte drar igång något.

Fick i alla fall prata lite med min barndomsvän Lisa som ringde mitt upp i allt. Det var trevligt och distraherade mig lite. L är en person som jag alltid kommer att vara nära vän med, även fast vi ses alldeles för sällan. Hon skulle i alla fall försöka komma och hälsa på någon helg nu innan bebis kommer, det ser jag fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Jane

Det där ilandet du känner kan vara att det klämmer på kissblåsan? Riktigt obehagligt vill jag minnas :P

2011-07-09 @ 19:34:18
Postat av: Jane

ps. jättefiiin mage! =)

2011-07-10 @ 08:41:31
Postat av: elin allringer eriksson

så fin du är camilla!

2011-07-11 @ 16:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0