Mer barnkläder

Min vän Lisa är en trogen läsare av bloggen och hade sett mitt inlägg om barnkläder. Hon tipsade mig om märket me&i som jag nu kollat upp, och det var helt i min smak. L har inga barn själv än, men till skillnad från mig har hon flera vänner med barn och är därför insatt i ämnet. Det är ju ofta så i mindre städer och orter, man skaffar barn tidigare.

Lite godbitar från me&i.


Konstigt att jag tycker det är så kul att kolla på barnkläder när jag har så dåligt tålamod när det gäller övrig shopping. Men det är väl nyhetens behag kanske, en del av vänta barn-upplevelsen som gör det hela mer verkligt. Vi brukar ta fram dom kläder vi redan köpt då och då, och bara titta på dom. Det är ju så svårt att föreställa sig att dom faktiskt kommer sitta på vår lilla bebis :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Har du också familj långt ifrån dej?

Me&I har jättebra kläder i mycket fin kvalitet. Lite stora i storlekarna men det är allt man behöver tänka på! =)

2011-07-10 @ 15:38:37
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0