Min britt

Jag lade ju upp flera bilder i rad på mig och J här om dagen när vi testade kameran i datorn. På en av dessa ser J så sjukt brittisk ut att jag inte kan låta bli att garva så fort jag ser den. Han påminde mig om en specifik britt, men jag har inte kunnat komma på vem. Har klurat i flera dagar och kom tillslut på det, men inte själva namnet. Frågade J, "vem är den där britten som pratsjunger i ett band och var aktuell för flera år sedan?". "Menar du Mike Skinner i the streets?", svarar J. Det är så sjukt, men J vet alltid vad jag menar när jag försöker förklara något musikrelaterat, hur lite information jag än har.  Finns för övrigt ett inlägg om just precis det, "Jörgens okända skills".

Åter till ämnet. Visst var det Mike Skinner jag menade. Men när jag väl fick se den gamla klassikern Dry your eyes, visade det sig att det inte alls likt. Möjligtvis att han ser ut som en blandning av Mike Skinner och Chris Martin från Coldplay, som en standardbritt helt enkelt. Men bilden jag hade i huvudet från början är fortfarande hysterisk.

J som britt..


Dry your eyes, med the streets..

Kommentarer
Postat av: Tigerhonan - Gravid ♥

Ja det var skönt :) Och bebis kickar på som tusan, spec senaste två dagarna. Nästan hela tiden :P hehe.



Jo, samma här faktiskt, men har ändå funderingar för ville göra köns ul men ingen idé nu när det är typ 10 veckor kvar :P

2011-07-18 @ 23:25:38
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: Erika - I Väntan på Bebis

Ja, nu kommer första Förlossningsberättelsen i morgon! :)

2011-07-18 @ 23:27:01
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0