Paus

Kom igång riktigt bra och har faktiskt fått en hel del gjort idag. Nu har jag dock blivit tvungen att sätta mig ner och ta en paus, kände att det blev lite för mycket för kroppen. När man väl har börjat är det ju så svårt att bara sluta, och ju mer man städar destå mer hittar man att ta tag i. Tur att jag började redan idag. Nu har jag i alla fall plockat undan, organiserat och förberett så att det ska vara lättstädat imorgon. Även dammtorkat överallt så att jag bara kan dra över med dammvippan lite snabbt på onsdag. Pust och stön säger jag bara, orken är inte vad den brukar vara.



Nu har jag i alla fall tagit en välförtjänt paus innan J kommer hem. Pratade precis med honom, han började bli klar och hade fyllt en hel kundvagn, hehe :). Så nu ska det bli grön och fint här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0