Tisdag

Tisdagar känns alltid roliga eftersom det innebär en ny graviditetsvecka, den här veckan går vi in i v 31 :). Veckoinlägget kommer lite senare idag. Nu sitter jag och umgås lite med J och gruvar mig för att han snart ska gå till jobbet. Skulle vara skönt om han kunde vara ledig idag också. Igår kväll hade jag problem med sammandragningar igen så jag känner att jag behöver ta det väldigt lugnt idag, så det kommer nog bli lite tråkigt. En liten vänta till affären behöver jag ta och köpa lite smågrejer som vi glömde när vi var och handlade igår, alltid något :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår att det är svårt att vara ensam då. Men om du skulle vilja lära känna mig och bara sitta o tjöta eller så, så är jag med hemma större delen av dagen och befinner mig på msn, du har min mail här igenom :) Håller tummarna att det blir en bra dag för dig och magen idag Kram

2011-07-26 @ 11:54:21
URL: http://www.myheavenlylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0