Yippie!!

Det verkar som att vi kommer få barnvagen i god tid i alla fall. När vi var i butiken så försökte säljaren på Babyland få tag i Teutonia för at dubbelkolla att färgen fanns på lager så det skulle gå snabbt, men det var så lång telefonkö att hon bad om att få återkomma till oss. Så vi lade ju beställningen i alla fall, i värsta fall kunde vi byta till en annan färg om det visade sig att vår inte fanns.

Eftersom jag inte hörde något Babyland på hela dagen igår bestämde jag mig för att ringa idag när dom öppnade. Det visade sig att den säljaren hade varit ledig igår, så hon hade inte hunnit kolla upp det än utan bad att få återkomma. Nu ringde J för en stund sen och berättade att hon hade ringt upp honom och berättat att vagnen troligen skulle komma om 14 dagar, UNDERBART! I annat fall hade vi tagit en helt vanlig svart i stället. Det hade varit lugnt för min del, men J tycker så mycket om den vi valt. Sen är den ju mycket roligare, och matchar som sagt bilen :)

Fun

Så liten men ändå så stor!

Mindre, smalare och lättare än alla andra – utan att
du behöver avstå från något! Fun övertygar
genom funktion, design och användbarhet i vardagen.

Finesser

  • Avtagbar och vändbar sittinsats för att ändra barnets riktning
  • Mycket lätt chassi som blir litet i hopfällt läge
  • Två låsbara, separat svängbara hjul med dubbel fjädring klarar alla kurvor
  • Mycket stor och lättillgänglig varukorg
  • Babyskyddet Tario (babyskydd grupp 0+) från teutonia samt babyskydden från Graco kan monteras med en adapter (tillbehör) på chassit



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad mysigt att ha den så snart! Jag hoppas att vi får vår i september :)

Haha ja nu går det mest på rutin. Ibland klagar fötterna och efter de tuffaste passen ligger jag helt utslagen i soffan. Men det går att jobba. Får se bara sen när jag kommer tillbaka från min tre veckors semester :p

2011-07-27 @ 14:57:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

Visst är det jobbigt :( Usch och fy. Jo det är väl något med det antar jag. Fast idag var extra jobbigt för mig för kändes som jag skulle svimma flera gånger på grund av värmen och jag dricker för lite tror jag :/

2011-07-27 @ 16:07:07
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0