Besök på MVC

Jag mmsade in en bild till bloggen på magen, men den verkar inte ha kommit fram. Det har hänt en gång förut, då tog det flera dagar innan den hade blivit postad, så det blev helt osammanhängande och konstigt :p.

Har precis varit på MVC och lämnat provet. Min BM är på semester men jag fick prata lite med en annan. Frågade hur mycket jag vågar gå, om det till exempel börjar när jag är längst in på ica maxi, vågar jag masa mig hem då trots konstanta sammandragningar? Eller ska jag helt enkelt undvika att chansa och bara hålla mig hemma?. Hon sa att det är svårt att säga, och att det bästa är om jag kan ta det så lugnt som möjligt till på tisdag då jag har tid hos läkaren. Hon sa att om jag ändå var någonstans och det hände, så skulle jag försöka sätta mig tills det lugnade ner sig och sedan gå hem i lugn takt. Sen kan det ju vara så att det beror på en urinvägsinfektion, och då bör det bli bättre av antibiotika. Det är läkaren som får avgöra hur jag ska förhålla mig till det framöver.

Jag har en tid hos frissan i eftermiddag i huset nedanför vårt. Det borde ju vara ok att gå ner dit och sätta sig i alla fall.. Får se hur det känns under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0