Ensamvargen som inte vill vara ensam

Jag tog mig en vända till jobbet idag och blev kvar i säkert 1 timme. Jag har inte varit där på typ 1 månad så det var kul att träffa alla igen. Jag fick mig några goda skratt :). Arbetsuppgifterna och byggnaden saknar jag inte, men jag saknar att träffa mina kollegor. Att gå till jobbet, sen hem och träffa Jörgen räcker långt för att uppfylla mitt dagliga sociala behov. Sen har jag några få nära vänner som jag älskar att träffa, även om det inte blir så ofta. Jag är en ensamvarg som inte vill vara ensam ;).

Att ha syster här som nu, och sen träffa J på kvällarna är perfekt. Synd att man ska ha familjen så långt bort. Men nu är det sommar och många är lediga, så då blir det ju faktiskt lättare att ses oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0