God morgon

Ännu en dag med tråkväder, vilken överraskning ;). Dags att börja planera för utlandsflytt tror jag. Frågan är hur man ska försörja sig? Jag borde börja skriva en bok nu när jag ändå går hemma och är sjukskriven. Det ska jag.

Fick i alla fall sällskap några timmar inatt av J. Fast det känns lite som en dröm att han varit hemma. Tror han dök upp någon gång runt 3-4 inatt, sen åkte han till jobbet igen runt halv 7 imorse. Oklart när han kommer hem, men jag tror han sa något om att han bara skulle in några timmar. Jag var lite borta :). Vi skulle ju egentligen ha åkt till Mora idag, men nu när J sovit så dåligt känns det inte som en bra idé. Han får sova en natt först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0