Nyvaken

Att sova middag har verkligen blivit min nya grej. Behöver bara lägga mig ner så somnar jag inom några minuter. Förstår inte hur jag kan vara så trött fast jag inte gör speciellt mycket, även om jag rör mig mer här än jag gjorde i Mora. Det är så svårt att låta bli att ta tag i både det ena och det andra när jag bara är här helt själv. Det har tyvärr lett till att jag fått mycket mer sammandragningar igen. Så nu har jag försökt skärpa till mig. Idag har jag bara varit ner en snabbis till affären, det räckte tydligen för att ta musten ur mig :P. Men jag är rätt nöjd med tillvaron ändå måste jag säga, är så mycket mer avslappnad än jag var för ett par veckor sedan. Det är väl det som gör att jag KAN vila också, vilket jag uppenbarligen behöver.

Det var i alla fall bra att jag åkte hem några dagar emellan istället för att bara stanna kvar i Mora. Har fått en del gjort. Deklarationen är inskickad på nytt, och jag har även varit på vårdcentralen och lämnat nya prover. Sånt som hängt över mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0