Sommar

Det är väl nu det ska vara sommar? Eller? Jag tyckter att det är enkelt att dela upp årstiderna kvartalsvis, rakt av. När juni kommer är det sommar, punkt. Ska man hålla på och vänta på rätt väder kan man ju få vänta till i slutet på juli, eller i värsta fall blir det ingen sommar alls.

Jag har en semestervecka att plocka ut, försökte ta den veckan efter midsommar men fick avslag. Nu måste jag tänka till när jag ska ta den. J ska ha en vecka i augusti, men det känns som det är så långt fram. Jag kanske ska passa på innan jag blir för klumpig. Eller så borde jag spara den tills jag blir klumpig.  Dagens I-lands.


Kommentarer
Postat av: Jane

klart du ska ta den när han e ledig. Passa på att umgås på tu man hand så mycket ni kan innan bebben kommer ;)

2011-06-01 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0