Bil och animerat

Snart kommer J hem!! Han har fått låna bilen vi ska köpa för att provköra till på torsdag, så han är överlycklig! Vi tog en liten tur till City gross i Bromma igår bara för att få åka lite. Den gick väldigt bra kändes det som, inte för att jag är någon expert ;)

Vi ska se på Lejonkungen ikväll. Det var länge sedan vi såg den och vi har pratat om den i flera veckor. Jag älskar barnfilmer och det har smittat av sig på J. Igår började J kolla på en film som gick på tv, Bee movie hette den. Jag såg bara bitvis men den handlade om att bina hade kommit på att människorna under alla år stulit honung från dom. Så nu skulle bina stämma människorna för att dom fått slava helt gratis. Jag brukar alltid vara lite vrång och skeptisk till nya barnfilmer. Det är tanten i mig som vill tro att det var "bättre på min tid", när barnfilmerna fortfarande var tecknade. Men den här filmen verkade grymt kul, jag måste se hela någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0