Dan för dan

Tänk att vi åker till Thailand imorgon? Tiden har gått så otroligt fort. Jag har inte ens känt känslan av "sega veckan innan semester", ingen resfeber alls faktiskt. Men jag tror det även beror på att jag inte riktigt vet vad jag ska förvänta mig. Jag är van att åka på antingen välordnad sol och badsemester, eller cityweekend. Det här blir en "det blir som det blir-semester". Men det är bra, vi åker med öppna sinnen :)

Vi är i princip färdigpackade och klara med alla övriga bestyr. Jag tror vi fått med oss allt viktigt, men det blir till att ta sig en runda i lägenheten innan sängdags och klura lite. Men egentligen så går det ju att hitta i princip allt där.

Får se om jag hinner skriva några rader imorgon bitti innan vi åker. Annars kommer vi ha tillgång till internet i princip hela resan. Så några uppdateringar kommer det bli. Jag tycker synd om er när jag ser att ni är inne och läser flera gånger per dag, och jag uppdaterar så sällan. Det måste vara jätteirriterande att alltid se samma gamla inlägg. Förhoppningsvis kommer inspirationen tillbaka nu under semestern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0