Nybakat

Jag pratade med J i telefonen för några timmar sedan. Han jobbar idag och sa hade varit inne och kikat på min blogg vid flera tillfällen utan att hitta något nytt. Så nu bloggar jag lite till älsklingen :)

Jag har faktiskt precis bakat bananbröd. Det är det godaste J vet, och jag har inte gjort det på över ett år så det var verkligen dags. Kanske inte det vackraste brödet, men väldigt gott i alla fall. Bananen gör att det blir ett härligt tuggmotstånd. Man får nästan kramp i käkarna om man äter för många.



Bortsätt från det har jag faktiskt inte lyft ett finger idag, mest legat på soffan. Känner mig dock ganska nöjd med det. Ska snart sätta igång att göra en Giovetsi faktiskt. Efter en sen brödlunch känner jag dock inte riktigt för att ställa mig i köket igen. Kanske ska spara det till imorgon? Fast och andra sidan kan man ju inte bara leva på bröd en hel dag :)

Kommentarer
Postat av: j

Woohoo bästa älskling!

2011-03-06 @ 17:04:57
Postat av: åsa f

Gulliga Camilla,du tar då verkligen hand om min son...hoppas han tar hand om dej också..:)

2011-03-06 @ 18:25:49
Postat av: Camilla

Jadå, visst gör han det! Han är till exempel expert på att tackla mina humörsvängningar ;)

2011-03-06 @ 18:33:14
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0