Veckorapport

Ser att det nästan gått en vecka sedan jag skrev sist, så det får väl bli en liten veckorapport då :). Jag vet inte riktigt vart den här veckan tog vägen faktiskt, den bara försvann. Jobbat har jag mest gjort faktiskt.

Jörgen har jag träffat totalt 3 timmar på hela veckan, i vaket tillstånd då. Han åkte till Mora i måndags för att lämna tillbaka mammas bil som vi lånad medan hon och pappa är i Thailand. Sen kom han tillbaka i Onsdags. Jag jobbade kväll den dagen och kom hem vid 20.30, sen gick vi och la oss rätt tidigt. Sen på torsdagen (igår) jobbade han från 7 på morgonen till 2 på natten, så jag minns knappt när han kom hem inatt. Och idag åker jag till Mora och blir där hela helgen.

Men det är ok ändå! Känns kul att få komma till Mora och umgås lite med syskonen. Och jag och J kommer ju snart få 3 veckors semester tillsammans. 1 vecka kvar :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0