Graviditet och pollenmedicin?

Är det någon som har koll? Det verkar vara lite spridda bud kring det där. Det börjar bli lite drygt att gå och vara snuvig hela tiden. Jag har en läkartid nästa vecka och tänkte ta upp det då, men det vore skönt om jag lyckades hitta ett säkert alternativ innan det.

Jag hamnade i samma läge med vaccinationerna innan Thailand, men bestämde mig för att ta det tillslut. Men då över ju riskerna större för barnet om jag inte skulle ta vaccinet. Bebis far ju inte illa av att jag går här med snuva.

Kommentarer
Postat av: Jane

Det står väl alltid i alla bipacksedlar om man INTE kan ta medicinen vid graviditet...? Eller? =)

2011-05-18 @ 22:14:45
URL: http://jain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0