Ny widget

Har ni sett vilken fin widget jag satt i högra listen på bloggen? Den är egentligen lite stor, men vad gör det. Nu är det lätt att se hur bebis växer där inne. Den gör mycket väsen av sig för att vara så liten tycker jag, känns som den är större :).

Jag slappar idag. Igår när vi var i Norberg fick både jag och J en rejäl pollenchock. Det flög runt stora bollar med frön från träden som satte sig i kläderna och håret, så vi fick sanera oss när vi kom hem. Men det känns rejält i luftvägarna nu, trots pollentablett. J kommer snart hem från jobbet, får se hur han känner sig. Han har planerat att skruva ner våra gamla köksluckor så vi kan lämna in dom på lackering.

Kommentarer
Postat av: åsa f

Å va gulligt av dej. Tack för att vi får följa din...er.. graviditet.

2011-05-23 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0