Premiär för magen

Vad det någon som sa mage? Jaaa, klart ni ska få se magen ;). Jag har sagt till J i flera dagar att vi måste börja ta bilder på magen. Annars kommer vi snart sitta här med en bebis, och inga som helst bildbevis på att h*n inte är adopterad. Det vi har hittills är några strandbilder från Thailand där det bara ser ut som jag varit på kakburken. Nu är det ju faktiskt lite mage att tala om.

Som den gräsänka jag är nu för tiden blev jag tvungen att ta saken i egna händer. Resultatet blev mindre bra. En blekvit, stubbig armhåla i fokus, och med en halv fotboll i bakgrunden. Men ni får hålla tillgodo och vänta på bätte tider :)

Första magbilden då alltså, i vecka 20.


J jobbar sent och kommer hem runt 22, så jag och sprattlis är hemma själva och längtar. Sjuk är han tydligen också, kom på nu att jag sa att jag kunde köpa special halstabletter på apoteket. Men det har jag ju såklart glömt bort, stackars J. Jag tänkte ett tag om jag skulle åka ut till honom och hänga i krokarna tills han slutar, det kändes så trist att bara åka hem och vara själv. Men det spöregnade och kändes inte alls trevligt, så jag köpte lite sushi och gick hem istället.

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Åh vad fin(a) du (ni) är! <3

2011-05-13 @ 21:03:01
Postat av: Mamma

Tusan så magen växer. Du är jättefin. kram mamma.

2011-05-13 @ 21:16:24
Postat av: Jane

Meeeen OJ vilken nyhet! GRATTIS!!! shit va mysigt! Det är då man får barn som livet börjar vet du ;)

Vilken vecka är du i nu? Magen ser STOR ut tycker jag.

Gud va mysigt. Saknar verkligen att vara gravid, det e ju bara sååå mysigt. Tycker lite synd om grabbarna som aldrig får uppleva den känslan...

=)

2011-05-13 @ 23:02:30
URL: http://jain.blogg.se/
Postat av: åsa f

Oj oj vad h*n växer, ja du med. Sköt om dej å ha det så gott. Kram :)

2011-05-14 @ 10:05:39
Postat av: Carolina

Jätte fin mage du har Camilla.

Det är ju så man saknar sig egna . HAHA



kram

2011-05-14 @ 20:01:49
URL: http://car0liiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0