Utflykten

Nu har vi kommit hem efter en underbart mysig eftermiddag på stan. Jörgen mötte upp mig vid jobbet, sen åkte vi tillsammans till Globen. Jag hade planerat att vi skulle åka Globen Skyview, en liten glob som går i en bana utanpå och runt den stora Globen. När vi kom fram var den en del folk och väntetid på att få åka. Vi stod och väntade lite, sen kände båda att ingen av oss egentligen hade lust att åka. Vi är inte höjdrädda eller så, nejdå :P.

Vi bestämde oss för att åka och göra det vi älskar mest, äta god mat ;). Först tog vi en promenad i solen på Söder, sen åkte vi vidare till Kungsholmen. Jag har länge velat tillbaka till Chakula som jag åt på tillsammans med mina kollegor i vintras, så vi bestämde oss för att gå dit. Dom hade öppnat uteserveringen och solen låg på, helt underbart var det. Pratade precis med mamma, hon hade sett bilden jag mms-bloggade och tyckte det såg ut som att vi satt och åt på något jätteruffigt ställe mitt på någon gata, hehe. Det var inte alls så det kändes på plats :). Chakula är nya favoriten för både mig och J.

J hade aldrig varit vid Globen, så omvägen var inte helt onödig :)





Kommentarer
Postat av: Jane

Det va inte en dålig påfyllning av kärlekskontot :)

2011-05-30 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0