Lyckat!

Det har varit en riktig produktiv dag. Jag gillar ju förortsgallerior mer än stan, så det blev en tripp till Vällingby centrum. Går alltid väldigt bra när jag shoppar där av någon anledning, antagligen för att jag slipper trängas. Jag messade min vän M som bor i krokarna och frågade om hon hade lust att haka på, vilket hon hade. Så på några timmar hann jag köpa två par skor, ett par mammatights, en kjol, två linnen, en cardigan och 4 par strumpor. Jag hittade ett par jättefina våriga jeansleggings på HM, men det fanns tyvärr bara stora storlekar kvar. Jag ska försöka hitta dom på något annat HM istället, eller kanske på nätet.

Jag ville ha ett par sandaler och ett par jag kan ha när det är lite kyligare. Sandalerna hittade jag direkt. Dom var dyra, men supersköna och med extra utrymme för svullnad :P. Conversen är jag lite mer osäker på, jag gillar den typen av skor för att det passar både till byxor, klänningar mm, och att det inte blir problem med strumpor. Men jag misstänker att dom kan bli lite svåra att få på sig när magen blir större. Men antagligen kommer jag mest att ha sandalerna i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jane

har sånna converse, snygga som satan. Bekväma? Kan diskuteras ;)

Jaha vecka 20 redan, halva tiden har gått då.

Det är dom sista veckorna som är segast ;) Dom känns som månader typ :P

Men vad du än gör... NJUT.

Hur tungt å obekvämt det än blir så är det inte många månader i livet man får vara gravid.

Har ni funderat över nå namn än då? =)

2011-05-15 @ 00:24:44
URL: http://jain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0