Borta bra, hemma bäst

Oavsett hur skönt det är att komma bort ibland, är det alltid ännu bättre att komma hem, enligt mig i alla fall. Och jag vågar nog påstå att Elton är av samma åsikt. Det var faktiskt väldigt uppenbart att han hade saknat J lika mycket som J saknat honom. Han satt och gosade nöjt i J´s famn hur länge som helst när vi kom hem, utan att antyda att han ville ha mat. Det hör inte till vanligheterna när det gäller vår glupska lilla son ;).


Både min stora och lilla älskling sover redan sött, så jag ska väl passa på att få lite sömn jag med. Är van att sitta uppe till efter midnatt med E, så det känns jätteskumt att han redan sover. Han är väl trött efter alla nya intryck dom senaste dagarna. Bra om han får lite ordning på dygnsrytmen :).

Kommentarer
Postat av: Erica - Mamma i December!

Jag döööör så söt han är!!! Måste vara mysigt för honom att komma hem till sin pappa som han känner igen:)

2011-11-17 @ 23:56:12
URL: http://ericanygrenbackman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skönt om dygnsrytmen börjar stabiliseras och skönt att ni kommit hem ordentligt!

2011-11-18 @ 08:40:09
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Miriam

Öhhh Isa är likadan, riktig kvällsuggla ända in till midnatt och ibland lite efter. What to do? Nåja vi får kämpa vidare vi trötta föräldrar och glädja oss med att vi har världens sötaste, bästa ungar :)Pepp pepp till oss!

2011-11-18 @ 14:53:16
URL: http://bambissyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0