Dubbelbokat

Godmorgon! Idag kan jag verkligen säga att det är en "god" morgon, för inatt återgick Elton till sin tidigare sovvana.. att vakna en gång vid 2 och en gång vid 6. Han var inte svår att lägga tillbaka heller utan somnade om helt själv efter matning. Han vaknade strax före 9 och fick komma över till mig i sängen och äta lite, sen snoozade vi tillsammans en stund. Perfekt natt, så skönt!

När vi låg och drog oss ringde dom från BVC och bokade om tiden vi hade till på fredag. Jag hade inte vaknat till riktigt och insåg inte att det då blev samtidigt som en tid jag har hos sjukgymnasten. Ska dit pga komplikationerna under förlossningen. Fick tiden direkt efter men har ingen aning om vad det egentligen innebär, eller om jag ens behöver den. Så det blir intressant :P. Hur som helst måste jag boka om tiden på BVC igen. Typiskt, jag som såg fram emot att se hur stor han blivit.

Kommentarer
Postat av: åsa f

Va härligt att ni sovit gott, behövs nog ibland. Hoppas du får en ny tid snart, vet att ni är nyfikna. Kramisa på er alla

2011-11-21 @ 11:06:43
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vad härligt med mer sömn! :)

2011-11-21 @ 11:33:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skönt att få sova.. Men har ni inga dropin tider på BVC, så kanske du kan få göra både och.. ;)

2011-11-21 @ 12:38:06
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Hon gör en undersökning och känner efter (behöver nOg inte gå in på detalj känner jag) och att du kniper rätt. Fast först pratar ni mest om hur de gått för dig, läkningen och så :)

2011-11-21 @ 16:56:30
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0