Gårdagskvällen

Vi glömde helt bort att ta fram kameran under kvällen igår, så jag snabbade mig att ta några halvhjärtade bilder precis när svärmor och Håkan skulle tillbaka till hotellet. Tur att vi har hela helgen på oss! :)

Elton och farmor! På den här bilden tycker jag faktiskt E är väldigt lik min pappa som han såg ut när han var bebis, och det måste ju betyda att han är lite lik mig med ;)


Jag mår bättre nu. Tack gode gud (eller vem som nu sitter där uppe) för värktabletter, man kan nu nästan inbilla sig att man är frisk ;). Dom andra stack iväg en vända till Bromma blocks för att handla lite. Jag passade på att beställa bröstvärmare från Apoteket som många tipsade om. Sen behövde vi lite lister och sådant för att få klart allt småpill i köket innan det blir dags för visning. Nu har vi fått lånelöftet vi ville ha, så det är fritt fram att gå vidare. Imorgon är det visning på en lägenhet vi är intresserad av, så jag hoppas jag mår tillräckligt bra för att gå.

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Skönt att du mår bättre! :) Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg. Kram!

2011-11-05 @ 20:43:12
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0