Girighet

Min andre hälft sitter på nätet och kollar på "julklappar" (på amerikanska sidor han själv vill beställa från, på så sätt kan han med gott samvete låta något extra slinka med med motiveringen att han ändå måste betala frakten;).

Han: Älskling.. långklänning är snyggt, varför har du ingen sån?
Jag: Det började komma tillbaka för ett par år sedan.. och eftersom jag alltid ligger några år efter så var jag gravid när jag upptäckte att det var fint i våras. Gravida i långklänning ser ut som kossor i militärtält.

Han:
Men vad tycker du om den här klänningen då? Du skulle vara skitsnygg i den.. (bilden nedan)
Jag: Mjo, men den saknar något som vi måste köpa till i så fall..
Han: Vadå?
Jag: En 5 stjärnig all inclusive-anläggning i ett tropiskt land, där jag kan glida omkring och vara snygg i en bronsig solbränna.. och klänningen då.


Kommentarer
Postat av: jennie

sv: Haha perfekt att ni också hittat er knep, det är bra att ha ett säkert kort :)



Jätte fin klänninge, men som du säger så passar den bäst till ett tropiskt land :)

2011-11-28 @ 15:52:09
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe jag använde långklänningar som gravid, så man tackar! ;)

2011-11-28 @ 20:36:50
URL: http://siljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0