Med nöd och näppe

Det var nära att vi missade tåget, men nu sitter vi här. Jag har åkt den här turen så många gånger att jag i vanliga fall känner mig ganska trygg med att vara ute i sista minuten. Men nu med Elton ville jag ha gott om tid, vilket jag hade. Sen kom jag till stationen och då var den j€&(la pendeln försenad. Även om det står att det bara handlar om 10 min kan man aldrig vara säker när det gäller sl. Det kunde man inte denna gången heller, 20 min sen blev den. Tillslut kom ett vanligt tåg istället för en pendel. Egentligen är det ingen påstigning på dom tågen, det sket jag i och fick hjälp på av en medmänniska (se där).

Väl framme vid centralen hade jag en sån tur att tåget stannar mitt emot mitt tåg. Halleluja, det måste ha varit en karmaåterbäring. Jag hade hela 10 min att i lugn och ro komma på tåget, lite bökigt var det innan jag fått ordning på allt, men på det stora hela måste jag säga att det gick jättebra :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad härligt Camilla! Skrattade när jag läste om din karmaåterbäring. Och vilken underbart cool jacka Elton har på sig. Ha en toppenvecka i Dalarna!

2011-11-14 @ 13:17:53
Postat av: Sandra - mamma till Levis

Hoppas att resan gått bra!

2011-11-14 @ 17:13:09
URL: http://sandraolevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0