På tåget

Nu är vi på väg hem jag och E. Vi hade kunnat stanna några dagar till om det inte vore för att vi saknar pappa J så mycket. Han har saknat oss med, jag har varit tvungen att skicka minst ett mms om dagen med en bild på E :). Men nu är han långledig, så det blir mys hela helgen.

Måste berätta vad jag och Elton gjorde igår.. Det började med att jag skulle passa på att ta ett bad medan han sov. Jag brukar bada när jag är hemma hos mamma och pappa, vi har ju inget badkar hemma. I samma stund som jag satte på kranen vaknade såklart E, så jag ropade till mamma att hon kunde ta in honom till mig om han inte gick att trösta. Det dröjde en stund, sen kom hon med en gråtande liten nakenfis. Att bada med morsan var tydligen modellen, han älskade det. Vi hade det så mysigt och låg kvar länge, E åt lite och somnade nästan. Nu har vi fått en till punkt på kravlistan till nästa lägenhet, badkar :)


Kommentarer
Postat av: T

Visst är det mysigt att bada tillsammans :) vår lilla vägrade bada i sin balja så jag testade att båda med henne i badkaret och det älskade hon verkligen!

2011-11-17 @ 17:27:37
URL: http://tranarochbuzzar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mysigt att bada ihop! ;)

2011-11-17 @ 18:21:50
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Jag vill med ha badkar! Saknar det massor fast jag älskar vår lägenhet så jag får allt överleva. Men i ett hus sen så kommer jag vilja ha ett badkar :)

2011-11-17 @ 18:39:51
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vad gosigt med en sambadande Elton! Om Tom skriker så tystnar han på sekunden han känner vattnet mot sin lilla kropp, oavsett balja eller bad med päronen. Låter smart att ni har badkar som krav till nästa lägenhet :-). Senast idag sa min syster att vi borde ta bort vårt badkar för att få in en tvättmaskin, men icke! Vill inte vara utan badmys, särskilt inte på de kalla årstiderna.

Ha en härlig helg familjen Häll-Smångs!

2011-11-17 @ 22:41:42
Postat av: Lisa Brändström

Åhh tack för att du berättade om tågresan! Vi åker i mitten av december, men jag är redan lite pirrig :) Ja, visst är det mysigt att bada ihop, jag verkligen älskar det! :D

2011-11-18 @ 23:37:49
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0