Så gott som klart

Igår när vi var och träffade mäklaren så bestämde vi att vi skulle smälta allt tills idag och sedan höras med ett besked. Jag har väntat hela dagen på att vår bankkontakt ska höra av sig. Lånelöftet har vi ju redan, men det känns ändå viktigt att stämma av ordentligt. Nu ringde mäklaren precis och undrade hur det hade gått. Jag förklarade läget, så nu ska vi höras imorgon istället. Men jag sa att vi i stort sett bestämt oss, så nu är det spännande!

Det är alltså denna det handlar om, som jag visade tidigare.. Inflytt i mars.

Jag har stark lust att gå in till grannen bredvid och fråga hur det går med hennes försäljning. Hon hade visning igår och i söndags, så budgivningen borde ju ha kommit igång. Skulle vara skönt att få en bekräftelse på att det är så lättsålt som vi tror innan vi går vidare. Annars ringer jag nog mäklaren och frågar i morgon. Det är samma som var här och värderade vår lägenhet, så vi kommer ändå ta hjälp av henne att sälja våran.

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Vad spännande! Det är ju rätt kul att flytta, även om det är lite drygt också. :)

2011-11-29 @ 18:01:52
URL: http://asahall73.wordpress.com
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Åh va spännande :D

2011-11-29 @ 20:35:54
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: My heavenly life - johanna

åh vad spännnande skall hålla alla tummarna för att det går åt det håll ni vill <3

2011-11-30 @ 00:15:53
URL: http://www.myheavenlylife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0