Träffa gudmor

Jag och Elton ska ut på tur. Närmare bestämt ut till Kista, ströva runt lite och fika med Malin. Om hon kan slita sig från jobbet en stund :). Har jag skrivit att M är E´s gudmor? Jag har nog inte det. Hon var en god vän för oss när det var jobbigt under graviditeten, och det var inte mer än rätt att hon skulle bli tillfrågad först. Sen är hon dessutom en härlig person som vi tycker blir en bra extra vuxen att se upp till för Elton. Så vi var glada att hon åtog sig uppgiften :). Nu ska vi troligen inte döpa honom, och då kallas det väl inte så kanske.

Nu ska jag se om vi kan ta och bli klara. Elton har varit lite kinkig så jag hoppas att det blir bättre om han får komma ut och se lite. Har jag fel finns det nog risk att vi får vända :P

Det gäller att kunna göra flera saker samtidigt om man ska komma iväg med en bebis, i alla fall vår bebis ;). Bästa sättet för mig att få "matro" är att amma medan jag äter.

Kommentarer
Postat av: T

Åh, jag hade nästan glömt av detta, att man var tvungen å äta samtidigt som man ammade. för visst ska de små alltid ha mat precis som man själv ;)



Tänk att det var ju bara ett par månader sedan jag satt sådär, men ändå har man glömt!

Det gäller att ta vara på tiden minsann!

2011-11-10 @ 16:05:26
URL: http://tranarochbuzzar.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

Skönt att du är piggare! Det är samma här, det är bra att kunna göra flera saker samtidigt ;)

2011-11-10 @ 18:35:37
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Fia- mamma till Edison

:P När jag tänker tillbaka på de tre första månaderna så minns jag ju en härlig och häftig tid men också att jag satt på arslet i soffan och AMMADE halva (ibland hela också) dagarna! Det måste ha varit en väldigt stor del av ens dag alltså...

2011-11-10 @ 21:41:08
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Malin

Gumman vad är det här jag har missat läsa?! Så fint du skrivit om mig! Längtar jättemycket efter er nu!

Hoppas vi får ihop det under veckan. Har nu läst ikapp alla inlägg och såg fina mössan oxå ;-)

Massa kramar

2011-11-13 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0