Duo

Jag har varit själv med lillprins bus idag, pappa J jobbar 17-timmars. Tur att E sov så bra inatt, annars hade jag varit orolig för att få hem en zombie här om några timmar ;). Dagen har inte bjudit på så mycket mer än soffmys för vår del. Elton har haft en ätardag, vilket var ganska skönt. Nu verkar det som att mjölkstockningen är helt borta, förhoppningsvis för gott.

Min lilla rackarunge. Så tuff i sin dödskallebody från Thailand. Det första plagget vi köpte till honom :)


Skönt att höra att flera känner igen sig i förra inlägget. Jag vill vara tydlig med att dom här tankarna handlar om krav jag ställer på mig själv och kommer alltså inte från någon annan, men det verkar dom flesta vara med på :). Det är nog lätt att tankarna svävar iväg i ologiska banor när man är mitt uppe i en ny livssituation. Allt har fungerat på ett visst sätt, och sedan blir det helt plötsligt ändrade förutsättningar. De nya rollerna måste få tid att sätta sig.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Tack! :) Det ska bli så roligt imorgon när det är ljust så att jag får fota "på riktigt". Jag gillar inte att fota på helautomatiskt läge. :)

2011-11-09 @ 23:38:39
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

tänk att livet kan förändras så mycket bara över en dag! för när man var gravid kunde man aldrig i sin vildaste fantasi förstå vad man hade att vänta :)

2011-11-09 @ 23:54:12
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så fin body! De har mycket fina barnkläder i thailand.. Emma fick massa kläder när hon var nyfödd därifrån, som hon precis kunnat börja använda, fina är de iaf! ;)

2011-11-10 @ 10:47:32
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0