Bekant ?

Idag har E varit väldigt intensiv och knappt velat släppa mig alls. Osäker på om något är på tok eller om han bara är myssjuk, hoppas på det sista. Fick bara i mig en tallrik fil till lunch, så när J kom hem var mina krafter helt slut. Tyvärr var J's det också (hatar när det händer), och ingen middag hade vi tänkt ut. Vi var irriterade, E grät.. Härdsmältan var nära. När detta händer har vi alltid extremt svårt att bestämma vad vi ska äta och lägger ner massor med tid på att spekulera i det, istället för att bara ta itu med problemet så fort som möjligt. Tillslut ångade J iväg och köpte pizza, och som alltid så var allt glömt efter första tuggan. Till och med Elton nöjde sig och låg snällt på fällen under tiden vi åt. Ahh, lördag ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Känner igen det där! Få j att bre mackor innan på morgonen, räddade många dagar för mig... Bättre än inget på hela dagen och total härdsmälta iaf.. Maila, är ju jättenyfiken! Så sällan man hittar andra som också tror på sånt...

2011-10-29 @ 20:25:56
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: cammie

ja lindex har mycket färgglatt =) .. hehe, det där med myssjukt litet barn känenr jag så väl igen. tycker jag har barn i famnen hela tiden jag, även nät jag går på toa :)

2011-10-29 @ 22:21:31
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

O gu så gott det såg ut!

2011-10-30 @ 06:08:25
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0