Ny dag, nya tag

Det är så otroligt utmattande att ha en barn som mår dåligt och inte kan förklara var som är fel. Igår var första gången jag kände att jag inte kunde njuta av att vara mamma, en jättejobbig känsla. Jag kopplade på autopiloten och gjorde allt jag kunde för att ta hand om Elton, men inget verkade hjälpa. Tack ännu en gång för att ni berättar om era upplevelser och ger tips. Det blir ju en del desperat googlande, och överallt vi läser tycks allt bara vara normalt.. "vissa barn äter jämt, fiser, gråter, sover inte... allt är normalt"... gah.

Som förälder känner man i hjärtat om det är normalt eller inte, det är i alla fall vad jag tror. Peppar, peppar så verkar Elton må bättre idag. Han vill fortfarande vara i famnen hela tiden, men idag har det mer varit på den nivån att "Nejdu mamma, glöm att jag tänker sitta i den här tråkiga stolen". Han gråter liksom mer ilsket istället för förtvivlat. Jag ringde upp BVC det första jag gjorde i morse, hon tipsade om samma saker som ni. Började faktiskt med mjölkfri kost redan igår, tänker testa minifom och magmassage också. Semperdropparna har vi kört med sen i fredags.

Det blev inte mycket sömn inatt. Kände mig typ bakis när jag gick upp, det bara dunkade i huvudet. Så idag ska jag verkligen försöka sova lite om E gör det. Lilla pussgurkan..

Kommentarer
Postat av: åsa f

Men mina älsklingar, hoppas allt löser sej. Kommer till helgen å hjälper dej bära. puss puss på er.

2011-10-31 @ 11:58:29
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Det är bra det Åsa, vi ser fram emot ert besök :). Puss o kram

2011-10-31 @ 12:08:04
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Levis

Vad fina ni är! Och hoppas att Eltons mage är snäll mot honom idag!

2011-10-31 @ 15:58:47
URL: http://sandraolevis.blogg.se/
Postat av: My heavenly life - johanna

stackars liten och stackars mor! hoppas att magen hans bli bättre snart.. blåsa på magen. Kram på er

2011-10-31 @ 17:51:00
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh vad fina ni är!

2011-10-31 @ 22:12:08
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0