Sjukstuga och massor med presenter

Det har varit väldigt risigt här sedan jag skrev sist, därav frånvaron. Febern tog om med besked, så igår blev det ännu ett besök till gynakuten. Mina odlingar hade kommit tillbaka och visade på bakterieinfektion, och sen mjölkstockningen då. Nu har jag börjat med antibiotika och det är redan mycket bättre. Det har vänt på riktigt nu, jag är säker :).

Trots att hälsan är lite svajig fortfarande har vi bestämt oss för att ta en tripp upp till Dalarna och hälsa på familjerna. Jag kan sitta lite bättre nu, och om jag lutar bak stolen i framsätet allt som går kommer det nog att gå bra. Kanske inte är det smartaste att dra iväg innan jag är frisk, men och andra sidan finns det många fler där som kan pyssla om mig ;). J har fått dra ett tungt lass dom senaste dagarna. Sen har vi vinterdäcken där uppe och det känns viktigt att få på dom i tid nu när vi åker omkring med E i bilen.

Sist men inte minst måste jag visa alla fina presenter vi fått. Min farmor och hennes syster var ju här på besök, sen igår var vår vän Malin här också!

Jättegullig pyjamas från Evy. Byxor och tröja från Farmor, tröjan har hon stickat själv med ett mönster från 70-talet, det gillar jag :). Vi fick även strumpor, men dom ligger i tvätten.

Mössa och skallra från Malin. Så fina! Elton bryr sig inte om skallran än men jag och J älskar den, hehe ;)


Igår när vi precis kommit hem från sjukhuset fick vi den här superbuketten levererad från Jörgens fina kollegor!

Vår egen shopping från Lindex.. lite stort än, men han växer nog i det snart.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt att du börjar må bättre! Jag kan rekommendera att köpa en sittring, guld värt! Ha en trevlig resa :) Mvh Emelie

2011-10-13 @ 13:44:28
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åh så mycket fina presenter! :) Jackan längst ner skulle jag vilja ha till Alexander =) och de mjukisbyxorna har han några st.. hur bra som helst :)

Kram på er

2011-10-13 @ 15:14:27
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Cissi

Å så mycket fint!



Ta hand om er och krya på dig!

2011-10-13 @ 16:49:45
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: fia

fin fina grejor där:) är allt bra med er, hur känns det?

2011-10-13 @ 18:01:08
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Kitty

Tack :) Och grattis till er med!

2011-10-13 @ 20:59:04
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: My heavenly life - johanna

usch inte höra att du/ni har det kämpigt. Hoppas AB hjälper nu så att du blir frisk! Skönt att få komma hem till nära och kära lite, hoppas att ni får det mysigt där! Kramar

2011-10-13 @ 21:17:48
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Alexandra - mamma till Märta

Nej vad jobbigt för dig!

Vilken tur att du har en sådan supersambo och superson så allt ordnar sig! Skickar kramar från oss och hoppas det inte blir "värre" !



Han är så bedårande söt er Elton, vilken liten stjärna!

2011-10-14 @ 08:58:26
URL: http://blogg.mama.nu/alexandra/
Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Jag gillar också hemgjorda saker. Vad det än är. Barnkläder, mat, inredning, filtar osv=)



Med August var efterläkningen stor skillnad jag menar jag åkte taxi ca 8 timmar efter förlossningen 23 mil! Det gick bra. Måste göra jätteont kan jag tänka mig om man spruckit mycket. Förstår om det kan vara skrämmande att göra om det men kejsarsnitt är ju en stor opertion och jag skulle gissa att det går lättare för dig andra gången=) Ha en fin kväll och var rädd om dig! Kram

2011-10-15 @ 14:39:36
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0