Test

Då testar vi med appen igen då, tredje försöket nu så vi får se om det lyckas. I morse när J gick till jobbet frågade jag om han inte kunde ta med mig, hade ingen lust att vara själv. "kom då", tyckte han! Följde inte med då, men sen tänkte jag att varför inte? Satte mig på pendeln och åkte ut till Barkarby! Han såg riktigt chockad ut när jag kom, ledsen över att jag inte hade värkar, men samtidigt glad att jag inte bara låg hemma och bölade eller något ;). Nu har jag gått omkring och letat blommor till köksfönstret. Har läst om alla för att hitta den tåligaste. Det bästa med att vara här är att när man blir trött är det bara att slå sig ner i närmaste utemöbel :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0