Utsövda.. har vi vunnit?

När jag vaknade i morse blev jag helt paff när jag kollade på klockan. Insåg att Elton bara vaknat 1 gång på hela natten. I princip har han sovit mellan 00-07, och i sin egen säng dessutom. Den gången han vaknade åt han bara i kanske 10 min, så när jag lade tillbaka honom i sängen tänkte jag att det nästan inte var någon idé att somna om eftersom jag trodde han skulle vakna direkt igen. Men han har sovit! Jag undrar om det beror på att jag slutat med penicillinet nu, hoppas det så kanske det håller i sig!

En nybadad pojke


Nu sitter vi och äter lite frukost och tittar på lägenheter på Hemnet. Tanken är att vi ska gå på några visningar idag. Det är lika bra att komma igång nu så det blir av någon gång, vi har ju gjort detta en gång tidigare och vet att det kan bli en utdragen process. Nu har vi dessutom en lägenhet som ska säljas också, vilket vi inte hade sist. Imorgon ska jag ringa och boka en värdering av lägenheten så vi kan få ett nytt lånelöfte.

Kommentarer
Postat av: Malin mamma till Oliwer

Spännande o kika på ny lägenhet! Hoppas de visningar ni går på ger er nått!

ang sushin... Jag tycker riset blir bra men visst de smakar inte exakt som de man köper men ja tycker de funkar! Sen e ja så kräsen o snål så ja gör hellre egna så får ja dem precis som ja vill o de blir mycke billigare så med!

måste bara tillägga att herremingud va Elton är söt! Nästan så ja blir sugen på en till!

2011-10-23 @ 10:54:34
URL: http://malinocholiwer.blogspot.com
Postat av: My heavenly life - johanna

Åh vad spännande, skall ni bo kvar i samma stad? =) Lycka till i huntingen ;) Kram på dej

2011-10-23 @ 10:56:07
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: carolina

Roligt att kika lägenhet, vi letar också, fast hyres!

Hoppas ni hittade något =)

2011-10-23 @ 13:40:29
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Cathy

Vad kul med ny lägenhet, vart vill ni flytta ? :) Vad duktig Elton var i natt, skönt med en natts sömn :)

2011-10-23 @ 15:02:34
URL: http://cathrinesbokblogg.blogspot.com/
Postat av: caroline

Vilka fina bilder ni har =) .. blev det nåt titt på lägenhet då? våran som vi kollade på passade inte oss då den låg lite högt upp utan hiss.. så vi får avvakta.. ignetligen vill vi ha ett hus men det finns ett hus i släkten som vi kommer kankse att få se.. så om man orkar vänta på det så är det ju bra =) haha.. allt bra ananrs?

2011-10-23 @ 15:28:17
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0