Besök

Idag kommer Maja och Micke förbi och hälsar på. Dom bor i Oslo men är i stan och hälsar på Mickes bror som precis fått en liten dotter, mys ♥. Andra gången vi ses den här sommaren vilket är jättekul, vanligtvis blir det bara någon gång per år vi lyckas planera in det. Maja jobbar varannan helg vilket jag också gjort tidigare, problemet är bara att det är olika helger vilket gör att vi aldig varit lediga samtidigt om vi inte haft semester. Och nu ska hon faktiskt hit igen i november och gå på konsert, och tills dess kommer med all säkerhet bebis vara ute också så dom får chansen att träffas :).

Annars har natten faktiskt varit lugn trots att vi vidtog dubbla åtgärder igår kväll, hallonbladste och "piiiip". Ingenting hände, absolut ingenting. Idag känner jag mig inte fullt lika otålig dock, ska bli kul med besök idag. Och sen har jag faktiskt tänkt på att det är sista tiden för mig och J som bara vi nu. Inom en snar framtid kommer vi alltid att komma i andra hand. Så det är lika bra att försöka njuta av tiden vi har :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till Märta

Åh, hjärtat!

Jag gjorde allt det där, och det är rätt roligt.

Trots att jag var sjukskriven från v. 27 för risk för prematur börd så kom hon 9 dagar över tiden ;)

jag gick i trappor, promenad på fullmånsnatt, drack hallonbladste, åt mängder med ananas, färdknäppade. ALLT.

Skitungar.

Så mitt tips är, njut av tiden ni bara är två, för det är ni snart aldrig mer igen. :)

2011-09-17 @ 10:55:12
URL: http://blogg.mama.nu/alexandra/
Postat av: Cissi

Körde hela registret av igångsättningsmetoder och hon kom på utsatt dag, efter långpromenad och stark mat! ;) kanske kan vara något... De sista 2-3 veckorna tror jag att jag drack 3-4 koppar hallonblads te om dagen, storstädade, färdknäppade, studsade på pilatesboll osv.. ;)



Lycka till och kul med besök!

2011-09-17 @ 11:51:06
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: carolina

Äsch, varken thé eller sex funkar...men att massera bröstvårtorna ( haha) funkar faktiskt! Jag fick jättestarka värkar av det. Och några dagar efter gick min slempropp!

2011-09-17 @ 13:54:40
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Lycka till, snart är det dags!

2011-09-17 @ 17:56:57
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0