Hej och godnatt

Ville bara kika in och ge ett litet livtecken. Jag åkte till min vän M runt 14 och blev kvar hela kvällen, mest för att vi hade det så himla mysigt, men på slutet var det även för att jag inte orkade ta mig hem ;). J fick plocka upp mig när han slutade jobbet.

Jag var ju rätt trött redan innan jag drog iväg, men jag kände verkligen för att träffa M så jag åkte ändå. Insåg inte riktigt hur trött jag faktiskt var förrän jag satt på bussen och höll på att somna. När jag kom fram blev jag tvungen att gå in på en kiosk och köpa lite nöd-godis för att kunna ta mig till M´s lägenhet. Väl där åt jag paj och sallad, sen fikade vi både M´s hemgjorda chokladcupcakes och wienerbröd som jag hade med mig. Lyckades piggna till, men nu känner jag mig lite smått sockerchockad :p.

Vi ska ta kväller snart så jag säger godnatt nu. J börjar tidigt imorgon och jag behöver också sova!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till Märta

Ja, visst är han väl till-dragande.

Väldigt snäll är han också. (och kort)

Varit min kärlek sen jag var typ 6 år. Min mamma gick och vände mina Hanson-affischer med flit. hahaha. Där var här, och fick vara kvar sen dess. haha.



2011-09-06 @ 23:15:15
URL: http://blogg.mama.nu/alexandra/
Postat av: My heavenly life - johanna

mysig dag med vännen låter det som, sov gott gumman kramar

2011-09-06 @ 23:49:41
URL: http://www.myheavenlylife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0