På andra tankar

Det blev inte så fläskigt på Maxi trots allt, vi lyckades lägga band på oss. Det var bara J som lyckades smuggla ner lite Doritos, annars blev det bara riktig mat :). Han hade laddat ner en film som han såg jättemycket fram emot att se, men det visade sig att den inte fungerade. Han har försökt få ner den 3 gånger men det har varit fel på alla, så nu sitter han och är lite besviken, plutten :P.

Skönt att han är ledig idag i alla fall så jag får tänka på annat än förvärkar och eventuell förlossning. Jag behöver verkligen fokusera på annat nu känner jag, blir lite jobbigt annars. Men det är svårt när jag blir påmind hela tiden. Idag är det dock lugnare igen, så jag ska göra det jag kan för att sysselsätta mig. Vi ska till MVC lite senare, men annars har vi inga måsten.

Kommentarer
Postat av: carolina

vad spännande! vila och ät den här sista tiden! ångrar så att jag var ute och flängde de sista veckorna, sprang, gick, osv.

köpt förlossningsgodis än? ;-) oh my vad gott det var, efter fem dagars värkar och krystning!

nä, inför kommande barn ska jag ligga och vila från vecka 30 ;-)



ps: kika in på min blogg runt 21 ikväll, förlossningsberättelsen! =)

2011-09-14 @ 13:58:57
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sophy - Mamma till Ozzy.

svar: Jag brukar köra en enkelt variant på fattigariddare. Bara vispa ägg o dutta ner bröd i o sen steka. Sen gnida in brödskivorna med vitlök.



Går rätt så snabbt ändå :)

2011-09-14 @ 14:25:53
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/
Postat av: Emma - bebis i magen v20

Att handla på tom mage är verkligen farligt!! Både de ena och andra som inte står med på listan hamnar lätt ner i kundvagnen och brukar oftast visa sig sen på kvittot om inte annat! babygymmen är som sagt ursöta men de är ju dessutom tokdyra, och en del bebisar gillar dem inte ens, så jag undrar verkligen om man ska lägga ut en sådan stor summa? Pingu var min favorit :)

2011-09-14 @ 14:35:16
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0