Påfyllning

Jag har haft lite smått panik de senaste två dagarna över att mitt Coco butter från The Body Shop tagit slut. Har använt den regelbundet på magen sedan den började växa och det har hittills fungerat jättebra mot bristningar. Det kanske inte alls beror på den, men jag vågar inte chansa i det här läget ;). Under dagarna jag har varit utan den tycker jag faktiskt att det stramat en del trots att jag geggat in magen flera gånger per dag med både babyolja och annan lotion. Nu har jag i alla fall varit och köpt en ny burk, och även en ögoncreme som jag tänkte skulle pigga upp nu och framöver då jag förmodligen kommer lida brist på sömn konstant :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Körde med en speciell kräm hela graviditeten på magen.. Inte en bristning.. Sen kan jag inte svära på att det berodde på det, men det luktade gott och när jag känner doften så slängs jag verkligen tillbaka! ;)

2011-09-03 @ 19:38:43
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hehe förstår paniken, skulle ju vara liite typsikt om det nu funkat hittils :p jag hatar ju att smörja in mig så har skippat det helt haha så vi får se hur det går för mig! och jag lovar att om jag nu får bristningar kommer jag ju ångra grovt att jag inte smörjde in mig, utifall att det hade hjälpt! :p

2011-09-04 @ 09:19:26
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: Jennie- mamma till en liten flicka och en liten pojke

Älskar bodybutter!

2011-09-04 @ 17:14:05
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0