Julstämning

Imorse när jag och E skulle till och äta frukost upptäckte vi att J glömt matlådan hemma. Eftersom vi inte hade något speciellt planerat bestämde vi oss för att ta bussen dit och lämna den, en lagom utflykt. Det är väldigt trevligt att vara där den här tiden på året, massor med fint julpynt. Nu var det även fullt av julgranar utanför. Det luktade så gott att jag blev lite sugen på att ha en äkta gran i år.
 
Skulle även kunna tänka mig en sån här härlig eldstad på framsidan... ;)
 
 
Lite senare ska jag visa vad vi pysslade med igår. Det var nämligen fullt upp från morgon till kväll. J´s enda lediga dag på hela veckan, så vi passade på. Var på Ikea och köpte bland annat en tidig julklapp till Elton. Han fick så mycket leksaker när han fyllde år att vi bestämt oss för att satsa på lite grejer till hans rum nu i jul. Kläder har vi flaggat för till mor och farföräldrarna ;).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0