Ett år sedan

Kul med lite tillbakablickar då och då tycker jag. För exakt ett år sedan befann vi oss i fjällen och firade J´s och svärmors 75års dag. Jag var gravid i v7, och vi hade precis kläckt nyheten för våra föräldrar. Jag var så sjukt illamående hela resan, men det var mysigt ändå.

Såhär låg jag 95% av tiden..



Det var inte allt som hände den månaden. När vi kom hem från fjällen drog vår köksrenovering igång. Pappa bodde hos oss hela veckan för att hjälpa till, eller snarare göra jobbet. Under den veckan började jag få blödningar och trodde jag fått missfall. Vi fick komma och göra ett ultraljud där det visade sig att det var en till synes frisk och välmående liten krabat som låg i magen. Stor som en jordnöt med ett pickande litet hjärta. Lyckan var total! Kan inte fatta att det bara är ett år sedan..

Kommentarer
Postat av: fia

wow vad fin den sista bilden var!



och ett sent svar; vi fick lägenheten såld bara några dagar innan vi flyttade - så slapp dubbla hyror med en hårsmån!

2012-02-12 @ 10:10:38
URL: http://sandstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0