Inhandlat

Passar på att göra lite nytta idag när jag är pigg, allt har släpat efter här hemma. Prio 1 var dock att komma ut med Elton. Vi hade inte varit utanför dörren sedan i fredags, och jag har ärligt talat inte kommit ur pyjamasen en enda dag.

Vi tog en promenad och handade lite. Han behövde en ny overall, faktiskt hans 4:e sedan han föddes. Först hade han en i stl 56, sen en i 62 och en i 68. Alla var presenter, annars hade jag nog snålat och hoppat över 62:an ;). Nu fick han en i stl 80 som han kan ha säsongen ut. Jag planerar att vara ute mycket efter att vi flyttat til huset, och ibland är det ju kyligt genom hela maj.

Svart i fleece, 299kr på Åhlens

Kommentarer
Postat av: Anna - Gustavs mamma

Skönt att du fått lite extra energi!?! Lite luft kan göra gott, även om det 0bara blir en kort vända!



Den overallen har vi med, fast den turkosa. Drog till med 74/80 vi med, man vet ju aldrig hur länge det är kallt! Och som han växer just nu vår Gustav så funderar jag på att skippa mycket över lag i storlek 74.. 68 har bara passerat känns det som! :)



Hoppas ni får fortsätta sova bättre nu när ni delar natten med hälften spjälsäng hälften er. Huvudsaken är att man får sova, och att ta det lite i taget är bara bra! Gustav får stanna hos oss ibland med, när mat verkligen inte orkar sitta uppe och amma för femtioelfte gången ;)

2012-02-21 @ 16:27:04
URL: http://anaan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Köpte en 68 som hon fick ha från födseln i mars till december... Var iofs ett uppehåll under sommaren... Liten unge vi har! :) hon har fortfarande stl 80 i väldigt mycket, skulle vara kul att se henne och Elton bredvid! :)



Håller tummarna för er, och vår natt! ;)

2012-02-21 @ 20:31:35
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Emp

Jag har för första gången slängt ut grejer på tradera, la ut overaller just för dom är ju så lite använda och de växer ut dom så snabbt. Eventuella flera barn kanske inte har den storleken vid den här årstiden. Och känner jag mig själv rätt kommer jag vilja köpa nytt då ;)

2012-02-21 @ 21:45:21
URL: http://empolie.blogg.se/
Postat av: Jennie- Inredningsglad småbarnsmamma

Sådär blev det med Signe minns jag. Tror vi fick köpa overall i stl 62,68,74 hennes första vinter=) Hon föddes 30 Juli-09 =)Kram

2012-02-22 @ 07:06:26
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0