Jag börjar kunna se det

Det var kul att så många tyckte att Elton var lik mig på dom här bilderna jag lade upp innan vi åkte till Mora. Innan har vi bara fått höra att han liknar sin far. Det är nog mycket att dom delar samma färgskala. Nu börjar jag dock själv kunna se själv att E blir mer och mer lik mig. Det verkar vara vissa miner och ansiktsuttryck vi har gemensamt.



Idag är hela familjen samlad och vi tar det lugnt. Sov länge, sen gick jag och Elton upp och tog en dusch. Nu sover han middag medan jag och J slappar lite i soffan. Några vidlyftiga planer har vi inte. Åka och handla till en god middag känns lite lagom.

Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Och ögonen! Ni börjar bli jättelika :)

2012-02-11 @ 12:37:32
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: fia

är han mörkhårig eller ljushårig? :D

2012-02-11 @ 21:30:30
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0