Tre busiga grabbar i ett babygym

Det var jättetevligt hos Sabina och Tom idag, tiden bara försvann som vanligt. Tidigare har det mest varit vi mammor som uppskattat att ses, men nu börjar killarna bli intresserade. Dom ler åt varandra och gör ljud. Det märks tydligt att dom är jämngamla, men även hur mycket ett par veckor gör i den åldern. Vincent som föddes först kan redan sitta (under ständig uppsikt då såklart). Men ändå, vilken kille!

Dom var så söta tillsammans i babygymmet, höll varandra i händerna hela tiden. Tom tog Eltons hand och stoppade i munnen, haha! Han tänkte väl att det var vilken mojäng som helst. Elton brydde sig inte ett dugg han heller, mun som mun liksom ;).

Vincent, Tom och Elton. Vilka sötnosar!



När jag kom hem och såg den här sista bilden trodde jag först att det var Elton, men det är ju Tom. Dom ser lite lika ut när dom gråter ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe, vilken grym trio! Där har vi framtidens rockband ;)

2012-02-24 @ 20:02:17
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Haha, ja det skulle inte förvåna mig. Tror faktiskt att alla tre har lite att brås på ;)

2012-02-24 @ 20:09:02
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: Ja jag får passa på att sova den stund Malva sover :) idag hade jag tur att att vi sov i en timme, annars brukar hon bara sova 10 minuter 2 - 3 gånger om dan :)



ha en bra kjväll :)

2012-02-24 @ 20:56:21
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Åh jag lider faktiskt med dig. Det är så jobbigt så de är inte sant! Jag har mått så skit över de här med sömnen för jag har inte kunnat vara den pigga och glada mamma jag velat vara.



Hoppas de vänder för er! Har ni försökt de mesta man kan läsa sig till ska hjälpa? Ingen lampa, lampa, kolmörkt, napp, snutte, samsova osv. Finns ju massor men till slut orkar man ändå inte mer.

Moas sömn var väldigt mycket sämre i samband med tänderna med. Elton kanske snart börjar få? :)

2012-02-24 @ 21:40:06
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: josefines.se

fin blogg!



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



2012-02-24 @ 22:17:59
URL: http://josefines.se
Postat av: Emp

Säker på att du fick med dig rätt barn? ;)



Jag har nu ca 10 paket att skicka iväg till folk som köpte mina traderagrejer. Har såklart suttit igen och räknat frakt då många köpte flera grejer så då blev det ju andra priser. Fick en pyjamas skickad till mig av en vän i veckan och hon glömde frimärke och det kom fram så det är nog inte så kinkigt ;)

Verkar även som att man ska ha tur på tradera, Name it jeans gick för 125 och PoP byxor för 10...

Lycka till!

2012-02-24 @ 22:18:36
URL: http://empolie.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Demian

Ja nu har jag öppnat upp den igen :) har skrivit under tiden den varit stängd också för att inte missa att få sista delen av graviditeten dokumenterad. Sedan hade en jätte bra upplevelse från förlossningen trots att de stack mig 7 gånger innan edan lades rätt! Tror mycket tack vare min sambo som var det bästa stödet någonsin. Har följt er hela tiden och elton är bara såååååååååååååååååååå söt :)

2012-02-25 @ 10:25:37
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vilka fina bilder!! Tack Camilla. Och tänk att de håller varandra i händerna, det såg jag inte vid fotoögonblicket. Mysigt. Jag håller med om att Tom och Elton är lika när de är ledsna/griniga :-).

Så kul att ni kunde komma i fredags och vi ser fram emot att ses hemma hos dig om/när du orkar.

Kram och ha en fin söndag!

2012-02-26 @ 07:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0