Lägenhetsnytt

Jag har svårt att motivera mig till att blogga just nu, eller att ens sitta med datorn för den delen. Kollar mailen i mobilen, det är allt. Hamnar jag framför datorn glider jag bara in på hemnet för att analysera konkurrensen, börjar bli tröttsamt. För att dra en snabb status på lägenhetsfronten så är det omvisning imorgon. Det är 3 personer som är intresserade, två har redan sett den. Hade hoppats på att fler i och med att det var så många på den första visningen. Men vi får väl vara glada att det inte står helt still. Vill bara att allt ska vara över nu så vi kan slappna av och bara fokusera på att få flytta in i huset. Nu känns det lite som vi går runt i en spänningsbubbla.

Idag bestämde jag mig i alla fall för att försöka strunta i alltihop och bara njuta av att vara tillsammans med Elton. Vi gick ut på en långprommenad på förmiddagen, sen har vi bara myst resten av dagen. Smaka morot fick han göra. Vi hade inte tänkt börja med smakisar redan nu, men jag kunde inte hålla mig. Han gillade det.. vad förvånad jag är ;).

Nu ska jag sluta skriva en massa osammanhängande text och gå och lägga mig. Har varit trött sedan 19 men inte velat ge efter. Hmm, det beteendet låter bekant på något sätt?!


Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Lät Wilde smaka gröt idag, hade också tänk vänta men jag kunde inte häller hålla mig. Vet ej va han tyckte men skall testa imorgon med :)

Hoppas er lägenhet snart blir såld så dina inlägg snart kommer tillbaka.

2012-02-01 @ 23:14:41
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Ann-Helen

Kan då berätta att det "bara" var tre stycken intresserade av vår lägenhet ocks när vi sålde. Men dom var VÄLDIGT intresserade och trissade upp priset rejält! :)

2012-02-02 @ 13:51:07
URL: http://annhelen.blogg.se/
Postat av: fia

vad spännande o smaka!

vi ska till bvc nästa vecka, så då tänkte jag fråga lite om hur vi ska göra o hur man börjar. :)



har tänk på er o lägenheten. vad annorlunda med mäklare, visningar och fix&trix! vi la ut våran på blocket och det kom folk o kikade när jag och Oden var hemma. och vi hade absolut inte städat - bara plockat undan lite.. haha!

2012-02-02 @ 19:17:13
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Kul att få smaka morot :) Och kul att han gillade det! Hoppas ni får bra bud! Kram

2012-02-02 @ 20:33:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0